Monday, August 24, 2009

Al Husna Production

Al Husna Production adalah salah satu daripada anak syarikat Rakan al Husna. Al Husna Production ialah syarikat yang mengeluarkan barangan atau produk Rakan al Husna dalam bentuk cenderamata dan barangan yang berkaitan dengan AJK Rakan al Husna seperti cd, vcd, kaset dan lain-lain lagi untuk membantu ajk penerbitan.
Setakat ini, al Husna Production telah pun mengeluarkan barangan cenderahati seperti penanda buku, kayu sugi, jam, penunjuk al Quran dan lain-lain lagi. Cd dan kaset juga dihasilkan oleh al Husna Production dalam bentuk hadrah, nasyid, zikir dan ceramah. Vcd ceramah, nasyid, hadrah dan lain-lain juga telah dikeluarkan oleh al Husna Production. Al Husna Production cuba menjana ekonomi Rakan al Husna dengan mempelbagaikan lagi pengeluaran barangan seperti t-shirt Rakan al Husna, paying, beg, dan lain-lain lagi. Tetapi, usaha mempelbagaikan barangan ini mempunyai modal yang besar. Oleh kerana itu, Rakan al Husna akan lebih giat untuk mendapatkan modal tersebut.
Pulangan atau keuntungan al Husna Production adalah 100% akan digunakan oleh Rakan al Husna untuk membayai usaha dakwah ini yang menyeliputi keseluruhan aktiviti-aktiviti Rakan al Husna. Semoga usaha ini diberi ganjaran oleh Allah dan diberkatinya.

No comments:

Post a Comment